Algemene voorwaarden & huisregels

Annuleringsvoorwaarden

  • De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan de schoonheidssalon melden.
  • Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag de schoonheidssalon het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen.
  • Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag de schoonheidssalon de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen.
  • Bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aan komen kan de schoonheidssalon de afspraak annuleren en het gehele afgesproken honorarium berekenen.

Huisregels

  • Je bent welkom bij ons vanaf 21 jaar en ouder, indien we twijfelen aan je leeftijd vragen wij om je legitimatie.
  • Indien je met een grote groep gebruik wilt maken van de wellness is een reservering van te voren verplicht.
  • Het is niet toegestaan om zwemkleding te dragen in onze saunaruimte.
  • Het is verplicht een handdoek te gebruiken in het zwembad vanwege hygiëne.
  • Het is niet toegestaan ondergoed te dragen onder de badkleding.
  • Persoonlijke eigendommen kunnen worden opgeborgen in de kluisjes die te vinden zijn in de kleedruimtes.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor je waardevolle eigendommen.
  • Voor het gebruik van de sauna en zwembad is douchen verplicht.
  • In verband met de privacy van onze gasten, zijn mobiele telefoons niet toegestaan in de wellness.
  • Het nuttigen van zelf meegebrachte consumpties is niet toegestaan.
  • Per persoon is het toegestaan om twee alcoholische drankjes te bestellen bij het zwembad.
  • Roken en verdovende middelen zijn niet toegestaan in de wellness.
  • Voor je eigen veiligheid maken we in de diverse ruimtes gebruik van beveiligingscamera’s. De beelden worden enkel geraadpleegd bij diefstal of overtredingen.
  • De aanwijzingen van onze medewerkers zullen moeten worden opgevolgd bij het overtreden van deze huisregels.

Veiligheid en hygiëne

  • De nooddeuren mogen enkel en alleen worden gebruikt in geval van nood.
  • Eventueel gebreken aan toestellen, douches, kleedkamers, sauna’s etc. a.j.b. melden aan de balie.

Lidmaatschap

  • Men is lid vanaf het invullen van een inschrijfformulier tot aan het schriftelijk opzeggen van het lidmaatschap.
  • De opzegtermijn bedraagt één volledige kalendermaand.
  • Tussentijds opzeggen bij halfjaarlijkse of jaarlijkse abonnementen is niet mogelijk.
  • Opzeggen is alleen mogelijk d.m.v. het sturen van een mail of invullen van een formulier aan de balie. (Als je binnen 5 werkdagen geen bevestiging hebt ontvangen, graag contact opnemen)

Betaalwijze

  • Er kan contant en via pin mogelijkheid per halfjaar of per jaar vooruit betaald worden.
  • Een automatische incasso kan per maand, halfjaar of per jaar worden geïncasseerd.

Ledenkaart

  • Ieder lid heeft een persoonlijke ledenpas. In verband met de registratie haalt ieder lid zijn eigen pas door de kaartlezer bij binnenkomst, dus ook als je met z’n tweeën tegelijk naar binnen wilt.
  • Het is niet toegestaan iemand anders via jouw ledenpas toegang te verschaffen.
  • Bij diefstal of verlies dien je dit z.s.m. te melden bij de receptie. Er dient dan een nieuwe ledenkaart te worden aangeschaft.
  • De kosten van een nieuwe ledenkaart bedragen €5,00.

Wijzigingen abonnement

  • Wijzigen kunnen bij de balie worden doorgegeven, via de mail of telefonisch voor het einde van de maand.
  • Met ingang van de nieuwe maand is de wijziging van kracht.

Blokkeren

  • Indien je tijdens ziekte/blessure of zwangerschap of andere redenen niet in staat bent te komen sporten/gebruik te maken van de wellness is het mogelijk het abonnement tijdelijk te blokkeren. Tijdens deze blokkade blijf je gewoon lid, blijf je ingeschreven staan en ben je geen contributie verschuldigd.
  • Blokkeren dient schriftelijk te worden aangevraagd d.m.v. het sturen van een e-mail of invullen van een formulier aan de balie. (Als je binnen 5 werkdagen geen bevestiging hebt ontvangen, graag contact opnemen)
  • Tijdens de blokkade is het niet mogelijk om gebruik te maken van de faciliteiten.

Korting met vertoon lidmaatschapspas

  • Bij vertoon van de lidmaatschapskaart krijg je 25% korting op alle behandelingen in de salon van WellCome Wellness.